להזמנות

עיצוב שולחנות לאירועים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש באתר

נגן וידאו

עיצוב שולחנות לאירועים קטנים או גדולים

לכל אירוע יש צביון משלו כמו חינה אותנטית, ברית מילה, בת מצווה וכו'. זו הסיבה שאנו מקדישים חשיבה ממוקדת לכל אחד מהאירועים הללו כדי שהעיצוב יהיה לא פחות ממושלם. 

מגוון אפשרויות לעיצוב לכל סוגי האירועים
בר או בת מצווה
כולל אירועים קטנים או גדולים
מחירים נוחים
לייעוץ חינם חייגו:
050-809-2148

עיצוב שולחנות לאירועים

עיצוב שולחן לאירוע 

עיצוב שולחנות לאירועים הוא אחד הדברים המרכזיים והחשובים שיש לתת עליו את הדעת. כאשר מדברים על עיצוב שולחנות מביאים בחשבון גם את שולחנות האוכל סביבם ישבו האורחים וגם את השולחנות המרכזיים עליהם יוגשו המזון והמשקאות. 

עיצוב שולחנות לחתונה
עיצוב שולחנות לחתונה

עיצוב שולחנות קונספט לאירועים 

בכל אירוע חגיגי שאנו עורכים היינו רוצים שהוא יהיה מרשים ויותיר זיכרונות נעימים אצל האורחים שלנו. כאשר אנו חושבים על נושא מרכזי לאירוע ומתאימים את סביבת המקום, חשוב להתאים גם את עיצוב השולחנות. כאשר ישנה התאמה מעולה ונושא העיצוב משתלב בכל פרט ופרט באירוע, הדבר מעניק תחושה של שלמות. 

לאחר שנבחר הנושא המרכזי, הקונספט שישליך על עיצוב האירוע, נחשוב על עיצוב שולחן קונספט. ייחודו של שולחן הקונספט הוא שילוב מוצלח בין אוכל ורעיון. שולחן קונספט מושקע, ימשוך את תשומת ליבם של האורחים, יעורר התפעלות ויצור נושא לשיחה. 

עיצוב שולחן קונספט מצריך התייחסות לכמה דברים: 

  • בחירת צבעים מתאימים לנושא המרכזי – הצבעים ישתלבו בכל פריט בעיצוב השולחן, החל במפה וכלה באביזרי הדקורציה. 
  • מזון – בדרך כלל הכיבוד המוגש על שולחן קונספט הוא מתוק, בשל הצבעוניות של המזון המתוק המוסיף לקווי העיצוב הנבחר. עם זאת בהחלט ניתן להגיש עליו כיבוד מלוח המוגש בכלי הגשה צבעוניים. 
  • כלי הגשה – כדאי שיהיו באיכות טובה, בין שהם חד או רב פעמיים. כלי ההגשה מסונכרנים עם העיצוב הכללי בצבעם, גודלם ובצורותיהם. 
  • אביזרים דקורטיביים – שילוב אביזרים דקורטיביים מוסיף ומעבה את התוכן השולחני. אפשר להשתמש בכרזות, דגלונים, פסלונים קטנים, סלסלות מקש, אביזרי דקורציה מהטבע כמו אצטרובלים, ענפים מיובשים, פרחים ועוד. אפשר להוסיף גם אריזות מתנה המיועדות לאורחים שלכם. 
  • גרפיקה – אפשר לשלב בעיצוב השולחן את נושא הקונספט גם באופן גראפי בצורה של דגלונים, מדבקות, שקיות, גלויות ועוד 
שולחנות מעוצבים לאירועים
שולחנות מעוצבים לאירועים

סוגי אירועים: 

חינה – חגיגת החינה היא צבעונית ושמחה. עיצוב שולחנות לחינה יהיה בסינרגיה מושלמת עם עיצוב החלל המרכזי. כחלק מעיצוב השולחנות אפשר להשתמש במפות ומפיות בשלל צבעים אופייניים כמו זהב ואדום, מגשי וכלי הגשה נוספים מנחושת, מנורות וקומקומי תה מסורתיים ועוד. עיצוב שולחן הקונספט יכלול אף הוא מוטיבים מרכזיים הקשורים לחינה אך גם יכולים לכלול מוטיבים הקשורים לזוג. 

חתונה – עיצוב שולחנות לחתונה משויך גם הוא עם העיצוב המרכזי לאירוע. עיצוב השולחנות יכול להיות בסגנון רומנטי, כפרי, מודרני, קלאסי ועוד. עיצוב שולחן קונספט לחתונה ייקח את הרעיון המרכזי וידגיש אותו על ידי שימוש באביזרים דקורטיביים שונים, ומובן שגם כאן ניתן ורצוי לקחת את מאפייני הזוג הנישא ולהביא אותם לידי ביטוי על ידי שימוש במשפטי מפתח מודפסים, מתנות לאורחים הקשורות לעיסוקם, תמונות, אביזרים הקשורים לתחביבים מיוחדים ועוד. 

ברית/ה – עיצוב שולחנות למאורע של ברית או בריתה יכלול פעמים רבות שילוב של צבעים מסורתיים, ורוד או כחול על גווניהם. בעיצוב השולחנות אפשר להוסיף סידורי בלונים או מפיות בעיצובים שונים, גלויה צבעונית עם שם הבייבי ועוד. עיצוב שולחן קונספט באירוע ברית או בריתה יכלול אף הוא שימוש בצבעים האלו בהתאמה. אפשר להשתמש בסידורי בלונים גדולים יותר, כרזות, צנצנות מלאות בכל טוב, צעצועים מסוגי חומרים שונים עץ למראה כפרי, פלסטיק למראה צבעוני ומגניב, או מתכת לעיצוב נוסטלגי. 

בר מצווה / בת מצווה – כאשר מעצבים שולחנות לאירוע בר או בת מצווה יש להתחשב ברצונות ובבחירות הנער/ה, שכן הם "מלכי" האירוע. בעיצוב שולחן הקונספט מומלץ להביא בחשבון מאפיינים מרכזיים של הנער/ה כמו למשל תחומי עניין או תחביבים. 

אירועים עסקיים – עיצוב שולחנות לאירועים עסקיים מאוד תלוי בסוג האירוע ובאופיו. אם רוצים לשדר אווירת עסקים רצינית עדיף ללכת על קו עיצוב קלאסי ושקט. אם רוצים להשרות אווירה צעירה ותוססת כדאי להתמקד בעיצוב צבעוני וססגוני וכו'. בכל עיצוב מומלץ ורצוי לשלב את שם החברה. אפשר לעשות זאת על ידי שימוש בחריטה או הדפסה על אביזרים דקורטיביים, שימוש בבלונים או על ידי שימוש בכרטיסי ביקור מעוצבים. 

עיצוב שולחן קונספט עסקי אף הוא מושפע מהמסר המרכזי אותו תרצו לשדר לאורחים שלכם. הוא יכול להיות מעוצב בסגנון יוקרתי וקלאסי המביע תחושה של מקצועיות, חמימות ביתית, פשטות או עיצוב חדשני ומודרני המביע תחושת עדכניות. 

רעיונות למרכז שולחן

מרכז השולחן הוא הדבר הראשון שהאורחים שלכם יראו כאשר הם ייגשו לשבת סביב השולחן. עיצוב מרכז השולחן אמור להיות משמעותי מספיק כדי ליצור רושם ראשוני אך באותה מידה להותיר מקום מכובד גם לשאר הפריטים הנמצאים על השולחן. סידור מרכזי לשולחן יכול לכלול שימוש בעציץ עשבי תיבול או פרחים, סידור פרחים עם או בלי שילוב של סידור בלונים. אפשר להשתמש בפמוטים ייחודיים או לוח עץ מעוצב עם שם החוגגים או החברה ועוד. 

עיצוב שולחנות לאירועים מחיר 

מחיר עיצוב שולחנות יכול לנוע בין 1500 ל – 4000 ₪ , הוא משתנה ונגזר מכמות השולחנות ומסוג העיצוב הנבחר. 

מגוון רעיונות לעיצוב שולחנות לאירועים

עיצוב שולחנות לאירועים נגזר, כאמור, מהרעיון המרכזי הנבחר לאירוע כולו. 

קיימים עיצובים קלאסיים בעלי קווים פשוטים ונקיים. בדרך כלל הם כוללים שילוב של שניים או שלושה צבעים ואלמנטים דקורטיביים פשוטים ולא עמוסים בפרטים. 

ישנם עיצובים הקשורים לעונה בה נערך האירוע והם כוללים שימוש בצבעים עונתיים, אביזרים דקורטיביים הקשורים לעונה כמו עלי שלכת, מטריות צבעוניות, חמניות בשלל גדלים ועוד. 

עיצובים המשדרים יוקרה יהיו נקיים אך מדויקים. הם יכולים לכלול שימוש בצבעי שחור וזהב, או לבן אפשר להוסיף כלי קריסטל בגדלים שונים. 

עיצוב כפרי / טבעי יכלול שילוב של אלמנטים מהטבע כמו פרחים, פאמפסים צדפים ועוד.