להזמנות

עיצוב אולם לחתונה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש באתר

נגן וידאו

עיצוב אולם לחתונה

הבחירה של אולם מתמקדת לא אחת בעיצוב ובנראות שלו. אם בני הזוג אוהבים את המראה הכללי סביר להניח שכך יחושו גם האורחים היקרים שלהם. 

עיצוב אולמות בכל רחבי הארץ
מחירים נוחים
ייעוץ חינם בטלפון:
050-809-2148

עיצוב אולם לחתונה

עיצוב אולם לחתונה בכל הארץ

עיצוב אולמות לחתונה הפך להיות טרנד חם ונפוץ והוא יכול להתבצע בכל אולם ובכל מקום שבו תבחרו בארץ. 

עיצוב חופה ושולחנות

  • עיצוב חופה – החופה הוא מקום מרכזי ובולט באולם ויש חשיבות רבה לעיצוב ולנראות שלו. על כן עיצוב חופות הוא אחד הדברים החשובים כאשר נותנים את הדעת על עיצוב אולם לחתונה. 

ברגע החופה כל האורחים מגיעים יחד לאזור שבו מתקיים הטקס, אווירת חגיגיות וקדושה יורדת על האולם בשעה שכל אחד מבני הזוג נכנס בתורו אל החופה. מעמד החופה עצמו מהווה את רגע השיא בחתונה והוא בעצם אחד הרגעים הכי מרגשים בה. זהו המקום והרגע בו אתם הופכים לזוג נשוי בעוד הינכם מוקפים בבני משפחה ואורחים אהובים. 

עיצוב החופה בדרך כלל קשור לנושא המרכזי של עיצוב האולם, אך הוא יכול להיות גם שונה ממנו. עם זאת, הכי חשוב שהעיצוב יהיה מחובר אליכם, בני הזוג הנישאים, ושתרגישו במעמד החופה הכי בנוח שניתן, למרות ההתרגשות הגדולה. תוכלו להחליט כי עיצוב קלאסי חגיגי ורומנטי הוא המתאים לכם ביותר. יש זוגות המעדיפים עיצוב חדשני ומודרני, או דווקא עיצוב כפרי המחובר אל הטבע. קיימים עיצובי חופה רבים ומגוונים וכאשר החופה תהיה מעוצבת בסגנון המתאים לכם בדיוק היא תעניק לכם ואירוע כולו משמעות יתרה. 

  • עיצוב שולחנות – עיצוב השולחנות באולם מצריך חשיבה ושילוב מקסימלי עם הקונספט העיצובי המרכזי של החתונה שלכם. לאורך כל זמן החתונה, סביר להניח כי האורחים יבלו זמן ניכר בישיבה סביב השולחנות. עיצוב שולחנות בצורה מיטבית יעניק לאורחים שלכם תחושה של פינוק ומחשבה על הפרטים הקטנים. עיצוב השולחנות אמור לכלול התאמה של הגוונים הנבחרים לאירוע עם צבעי המפות, המפיות והסכו"ם. 

יתר על כן, אפשר לשלב בעיצוב השולחן גם אביזרים דקורטיביים כמו מספור שולחנות בדרך מקורית וייחודית, הוספה של סלסלות קש, עציצים עם צמחי תבלין או פרחים, פמוטים ייחודיים, בתי נרות מעוצבים ועוד אביזרי עיצוב כיד הדמיון הטובה. בכל עיצוב שולחנות שתבחרו יש להביא בחשבון כל פרט ופרט. העיצוב אמור להיות פונקציונלי, וכך מצד אחד הוא יהיה מרשים למראה ומצד שני יאפשר שיחה בין יושבי השולחן וכמובן יאפשר גישה נוחה למלצרים ולמיקומם של כלי האוכל.

 

עיצוב מרכז שולחן לחתונה

מרכז השולחן הוא הדבר הראשון שהאורחים שמים לב אליו כאשר הם ניגשים לשבת סביבו. כאשר מעצבים את מרכז השולחן יש לשים לב שהוא יהיה משמעותי ויצור רושם ראשוני מרהיב אך באותה מידה לא יתפוס מקום רב מדי ויותיר מרחב גם לשאר הפריטים המצויים על השולחן. 

סידור מרכזי לשולחן אמור ליצור שילוב מנצח עם העיצוב המרכזי של החתונה והוא יכול לכלול אביזרים דקורטיביים כמפורט לעיל. כדאי להביא בחשבון כי במהלך הישיבה ליד השולחן ככל הנראה האורחים יעבירו בינם לבין עצמם מזונות ומשקאות ועל כן כדאי שהסידור המרכזי יהיה פרקטי ויציב. 

 

עיצוב אולם לחתונה מחירים 

מחיר עיצוב אולם חתונה יכול לנוע בין 3000 ל – 12,000 ₪ והוא תלוי כמובן, בגודל האולם וברמת העיצוב שבו תבחרו. 

סגנונות עיצוב אולם לחתונה

תחום עיצוב אירועים או עיצוב לחתונה הוא דינמי, משתנה ומתפתח משנה לשנה. חשוב מאוד שעיצוב אולם החתונה יותאם לסגנון האירוע הכללי שאותו בחרתם ולטרנד האופנתי. תוכלו לבחור אם עיצוב האולם יהיה קלאסי, חדשני ומודרני, כפרי ופשוט, מחובר לטבע או שתבחרו דווקא נושא עיצובי המותאם לכם באופן אישי שכן כיום תחום עיצוב החתונות פתוח מאוד לחתונות נושא במגוון רחב של סגנונות.