להזמנות

עיצוב שולחנות לחתונה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש באתר

נגן וידאו

מעצבים שולחנות עם טופ עיצובים

המראה הראשוני שרואים האורחים כשהם נכנסים לאולם האירועים, הם השולחנות היפהפיים והמעוצבים. זו הסיבה שאנו מקדישים מחשבה רבה לאופן העיצוב הייחודי של השולחנות בכל אחת מהחתונות.

מגוון עיצובים בהתאמה אישית
מגוון מחירים לכל כיס
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
050-809-2148

עיצוב שולחנות לחתונה

גלריית תמונות

עיצוב שולחנות לחתונה ברמה הגבוהה ביותר

עיצוב השולחנות הוא דבר חשוב ומשמעותי לא פחות מעיצוב החופה או האולם עצמו. חישבו על כך שהאורחים שלכם יבלו זמן נכבד מהשהות בחתונה כשהם מסבים סביב השולחן. לכן עיצוב השולחנות בחתונה אמור להיות משולב בצורה מושלמת עם הקונספט הכללי של האירוע כולו ועם עיצוב האירוע.

עיצוב השולחנות כולל מחשבה על כל פרט ופרט. הוא אמור להיות פונקציונלי וכך מצד אחד הוא יהיה מרשים למראה ומצד שני יאפשר שיח בין יושבי השולחן וכמובן יאפשר גישה נוחה להגשה ולהנחת כלי האוכל וקערות המטעמים עליו. 

עיצוב שולחנות לחתונה
עיצוב שולחנות לחתונה

כמה עולה עיצוב שולחנות לחתונה

מחיר עיצוב שולחנות לחתונה יכול לנוע בין 2500 ל – 6000 ₪. המחיר נגזר כמובן מכמות השולחנות המעוצבים, ומרמת האבזור שנבחרה. 

סוג האירועכמות מוזמניםעלות מהנמוך לגבוה
עיצוב שולחנות לחתונה קטנה150-100החל מ-2500 ש"ח
עיצוב שולחנות לחתונה בינונית150-300החל מ-3500 ש"ח
עיצוב שולחנות + עיצוב חופה300-350החל מ-4900 ש"ח
עיצוב שולחנות לבר מצווה
עיצוב שולחנות לבר מצווה

עיצוב שולחן לחתונה 

ההחלטה על הנראות של השולחנות כוללת כמה וכמה היבטים 

  • צורת השולחן – האם השולחן מרובע או עגול? כל צורה של שולחן הוא אתגר עיצובי אחר שיש לתת עליו את הדעת. 
  • כמות השולחנות – כיום נהוג כמעט בכל חתונה שהאורח מקבל מידע מהו השולחן שסביבו הוא ישב. מספור השולחנות יכול להשתלב בצורה מושלמת עם העיצוב הכללי של החתונה. ניתן, למשל, להשתמש בספרות מעץ כחלק מעיצוב כפרי, או בספרות המודפסות על נייר ממוחזר כחלק מעיצוב אקולוגי. 
  • "הלבשת" השולחן – אפשר להתאים מפות ומפיות בצבעים המשתלבים בצבעי העיצוב הנבחר. כמו כן לבחור את סוג הבד ממנו יהיו עשויים המפות והמפיות. מובן שגם הצלחות והסכו"ם יכולים להשתלב באופן הרמוני עם המראה הכללי בקו העיצובי שנבחר לחתונה. 
  • אבזור השולחן – ישנם אביזרי עיצוב נוספים אפשר לשלב כחלק מהעיצוב. אגרטלים עם פרחים בצבעים הנבחרים, פמוטי נרות מיוחדים, מגשים מחומרים שונים עליהם אפשר להניח פריטי עיצוב כמו פסלונים או עציצים, פרחים שמונחים במרכזי השולחן ועוד. 
עיצוב שולחנות לבת מצווה
עיצוב שולחנות לבת מצווה

סגנונות עיצוב

בעבר סגנון עיצוב השולחן הסתכם בהנחה של מפה חגיגית, צלחות, סכו"ם ואגרטל קטן ובו פרחים. כיום ישנו מגוון רחב של סגנונות עיצוב לשולחנות היכול ליצור סינרגיה מושלמת עם רעיון העיצוב הכללי. 

  • עיצוב שולחן כפרי – עיצוב שולחן בסגנון כפרי נותן תחושה של ארוחה המתקיימת באזור שליו, נעים ורגוע. העיצוב הכפרי משדר פשטות ומראה השולחן יושפע מצבעים רגועים וטבעיים כמו שמנת או אפרסק בשילוב נגיעות ירוקות. אפשר להניח על השולחן כמה אלמנטים עיצוביים כמו סידור פרחים טרי בצבעי פסטל, מפות ומפיות בצבעים תואמים, אלמנטים מעץ, אבנים מיוחדות, בתי נרות מעוצבים ועוד. 
  • עיצוב עונתי – זהו עיצוב המתחשב בעונה בה בחרתם להינשא והוא כולל שימוש בפרחים עונתיים ובאלמנטים עיצוביים נוספים הקשורים לעונה. 
  • עיצוב מודרני – עיצוב שולחן בסגנון מודרני יכלול שילוב של אלמנטים העשויים מחומרים שונים, למשל זכוכית. כאשר העיצוב מושתת על כלי זכוכית נוהגים להמעיט בשימוש בצבעים ולהסתמך על שקיפות הכלים כך ניתן למשל, להשתמש בכוסות קריסטל ובכלי זכוכית בגבהים שונים. אפשר להשתמש בגופי תאורה בצורות ובגדלים שונים ובמגוון רחב של שקיפויות. 
  • עיצוב אלגנטי – עיצוב זה יכול להתאים לכל עיצוב כללי שאותו תבחרו. עיצוב זה יכלול אלמנטים בצבעי לבן משולבים בזהב. השולחן לא יהיה עמוס בפרטים רבים אלא ישמור על קו נקי ומוקפד. 
  • עיצוב שולחן מותאם לקונספט הייחודי שלכם – כיום ישנו טרנד של חתונות נושא בו בני הזוג בוחרים נושא מרכזי סביבו נבנה עיצוב החתונה כולה. אם החלטתם ללכת על חתונה לפי נושא, עיצוב השולחן יותאם לנושא אותו בחרתם ויותאמו לו אלמנטים נבחרים וייחודיים אשר ייבחרו באופן מוקפד על פי הרעיונות המקוריים של בני הזוג. 
עיצוב שולחן לחתונה
עיצוב שולחן לחתונה

איפה אנחנו עובדים?

אנחנו מעניקים את שירותי עיצוב השולחנות שלנו בכל הארץ ובכל מיקום שאותו תבחרו לקיים את החתונה שלכם.

שאלות תשובות

icon

ניתן לעצב את השולחן לבד, זה דורש ידע וקניית ציוד, במידה ויש לכם זמן ביום החתונה וציוד מתאים תוכלו לעשות זאת גם לבד

icon

יש לנו מגוון מחירים שונים בהתאם לתקציב שלכם.