להזמנות

עיצוב אירועים קטנים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

חדש באתר

נגן וידאו

‏עיצוב אירועים קטנים עם מחשבה גדולה

המגמה היא שאירועים קטנים כמו בר מצווה עם המשפחה והחברים הקרובים ביותר, יום הולדת או הצעת נישואין הנערכים באולם קטן או בחיק הטבע עם כמות אורחים קטנה ומצומצמת, יהיו מעוצבים באופן ייחודי שישקף את הרעיון המרכזי. 

באירועים קטנים רבים מציגים המארחים בכניסה ברכה מרגשת על מסך ענק והקהל נהנה להתרגש יחד עם כל הקהל. ממקמים את המסך במקום מרהיב בחצר או באולם שהוא מעוצב באופן יפהפה ולכן האורחים נהנים להקשיב למצגת וליהנות מהנראות של המקום החגיגי. הרצון הוא תמיד להזמין עיצוב יוצא דופן כדי לבדל אירוע זה מאירועים אחרים ולייחד אותו גם כשמדובר באירוע אינטימי.

מחפשים לעצב את האירוע הקטן בצורה חכמה?
מגוון עיצובים מיוחדים
תנו לנו להגשים לכם את החלום
להצעת מחיר וייעוץ חינם חייגו:
050-809-2148

עיצוב אירועים קטנים

איך לעצב אירוע קטן?

אם האירוע מתקיים במקום קטן מעצבים את המקום באמצעות ריהוט ייחודי המתאים לאופי המארחים פריטים מודרניים, קלאסיים או לחלופין ווינטג'. כל סגנון עיצובי שייבחר ישרה מיד אווירה קסומה בכל המתחם.

פרחים הם מרכיב אהוב שמעניק יופי רב לכל אירוע ולכן מומלץ לקשט עם פרחים רעננים וססגוניים את חלל מקום האירוע בין שהוא במקום סגור או במקום פתוח בטבע. רצוי לעצב את הכניסה למקום בסגנון דומה ולהזמין גם קיר בלונים יפהפה כך שכולם ייהנו להצטלם ליד קיר הבלונים ולהעלות מיד את התמונות לרשתות החברתיות.

את שבילי הכניסה אפשר לסמן באמצעות עששיות, נרות או כל אלמנט אחר שיפיק אור לאורחים הנכנסים. תשומת לב מיוחדת מוענקת לבחירה של שולחנות עגולים או מרובעים על פי ההתאמה לגודלו של השטח וגם כיסאות שהם איכותיים, מעוצבים ונוחים לישיבה 

יש אירועים קטנים שמותאמים לבני נוער ולכן אפשר לשלב פופים צבעוניים וריהוט אלטרנטיבי הכולל מערכות ישיבה נוחות ומרופדות ושולחנות נמוכים, כדי להעניק את האווירה שמתאימה לבני הנוער.

אם מדובר בחתונה, תהיה תפאורה מיוחדת שתרגש את בני הזוג וגם את הקהל, ימתין להם שטיח יפהפה בצבע לבן ועליו יפוזרו הרבה עלי כותרת אדומים. בני הזוג יצעדו על השטיח צעד אחר צעד עד ההגעה לחופה שמכוסה בבדי שיפון יוקרתיים בגוונים לבן, ורוד, שמנת או צבע אחר. הבחירה של גווני הפרחים, הכמות שלהם והמיקום שנבחר עבורם על בדי השיפון, יוצרים יחד מראה בעל יופי אלגנטי ומרשים מאד.

מה הם היתרונות בעיצוב אירועים קטנים?

לאירועים קטנים קיים קסם מיוחד ואישי והאורחים ישימו לב לכל פרט ופרט, כיוון שהעיצוב מרוכז במקום קטן יחסית ולא מתפרס על פני שטח גדול. ניתן להבחין בעיצוב המוקפד של זרי הפרחים הקטנים שמונחים במרכזם של השולחנות היוצרים ניגודיות עם צבעי המפות הפרוסות על השולחנות.

המעצבת דואגת ליצור התאמה מושלמת בין הצלחות, כלי האוכל, המפות והמפיות ליצירת הרמוניה עיצובית שאי אפשר להיות אדישים אליה. 

עיצוב אירועים עם מעצבת מקצועית 

עיצוב אירועים עם מעצבת מקצועית ובעלת ניסיון הוא כדאי מאד כיוון שבזכות הדמיון העשיר שלה והחשיבה מחוץ לקופסה היא תתאים את העיצוב לאופיו של האירוע, למקום ולרצון של המארחים כיוון שהיא אמורה לממש את החלום של כל אחד כשהוא ראה בדמיונו את החתונה שהוא כל כך ציפה לה. המעצבת תבחר עם המארחים את הצבעים שייצגו באופן מיטבי את החוגגים לאורך כל האירוע, צבעים כהים או צבעים בהירים על פי בחירתם. 

לאור הרעיונות המקוריים שלה כל אירוע נראה אחרת ואין שני אירועים שנראים באופן זהה. לכן כאשר האורחים מגיעים לאירועים קטנים ומושקעים הם נפעמים מהשילובים המפתיעים שיוצרים מראה נפלא. לכן קשה להם לעזוב את המקום בתום האירוע, כיוון שמבחינתם היה זה